tiistai 29. lokakuuta 2013

Attelin tässä kirjottaa pitkästä pitkästä aikaan,kun ei oikeen tota aikaa ole ollut:/.On ollut menoa siellä sun täälllä ja säätämiset jäännyt välistä.Voisin tehä tälläsen"20 faktaa minusta"

1.Elikkäs,mä olen 14 vuotias 4.5.1999 syntynyt
2.Olen Biseksuaali,eli tykkään pojista ja tytöistä
3.Minulla on häriötä kuten,adhd,masennusta ja ym ym 
4.Tykkään kuunnella rock,glam rock,death metal musiikkia enimmikseen,mutta kuuntelen vähän kaikkea
5.Tyylini on rockahtavan "ns" EMO tyylien sekoitus
6.Minulla on 13 lävistystä 6 naamassa ja 7 korvissa
7.Olen rasisti tummaihoisia kohtaan"ei loukkauksena!"henkilökohtainen syy:olen joutunu ikäviin tekemisiin tummaihoisten kanssa.
8.Minua on kiusattu esikoulusta asti nykypäivään asti eli noin 8 vuotta,sanallista kiusaamista että käsiksikäymistä
9.Olen jollaintapaan perfctionisti eli"en välttämättä välitä itsessäni olevia "ns"virheitä kuten levinnyt meikki,joku pieni roska ymym,mutta huomioin ne muissa.
10.Käytän noin 2 tuntia jokapäivä itseni laittautumiseen ja omistan hiustenpidennykset
11.Olen värjännyt hiukseni noin 7 eri värillä
12.Minulla on ollut yhteensä 24/25 lävistystä
13.En ole kovin hyvä käymään koulussa,mutta olen silti päässyt kaikilta luokilta läpi
14.Tuon persoonani esille ulkonäössäni,mutta vaikka saatan näyttää "ns" pelottavalta niin olen mukava ja sosiaalinen ihminen:)
15.Minulla on ollut noin 4 kunnollista "parisuhdetta"
16.Olen räväkkä ja menevä ihminen
17.Asun Vantaalla perheeni kanssa
18.Tykkään kuunnella musiikkia,perheestäni,tutustua uusiin ihmisiin,menevistä asioista
19.Rakastan lävistyksiä,oudoista asioista,"suhdetta<3",erilaisuutta
20.Olen oma itseni,sanoi muut mitä tahansa!

<3:llä pihlasi<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti